Tarp elitinių Europos pilotų molėtiškis užėmė aukštą 11 vietą

Antrą kartą Lietuvoje Vilkyčiuose (Šilutės r.) surengtame Europos autokroso čempionato II etape ir šiemet tarp daugiau negu 60 autosportininkų iš 14 šalių dalyvavo ir šeši Lietuvos sportininkai. Trasoje su pajėgiausiais autosportininkais – Europos autokroso elitu iš Vokietijos, Čekijos, Liuksemburgo, Belgijos Moldavijos, Ukrainos, Austrijos ir kt. šalių bagi 1600 divizione varžėsi ir Lietuvą atstovavęs molėtiškis Saulius Žunda, kartu su Molėtų komandos nariu Tomu Zavarskiu bei tauragiškiu Tautvydu Urba. Iš viso bagi 1600 divizione kovojo net 24 autosportininkai, o pačių įspūdingiausių – super bagi divizione trasoje skriejo 22 greičiausi ir geriausi įvairių Europos šalių pilotai… Molėtiškis Saulius Žunda, antrą kartą dalyvavęs europino lygio batalijose, dar prieš varžybas kalbėjo, kad su turima technika jam dideliu pasiekimu būtų patekimas į pusfinalį… Beje, pernai S. Žunda tarp 27 varžovų užėmė 15 vietą ir prasibrovė į pusfinalį… Aukšto lygio molėtiškis pilotas ir šiuo kartu po kiekvieno pasirodymo trasoje apgailestavo tik dėl savo lėšomis ir jėgomis sukonstruoto bagio ribotų techninių galimybių, kurios toli gražu neprilygo europietiškiems bolidams. Be to, ir renginio metu kartą žiūrovams pristatant varžybų dalyvius buvo paminėta, kad vieno geriausių Lietuvos autosportininkų Sauliaus Žundos bagi variklis „išspaudžia“ apie 190 arklio galių (AG), kai tuo tarpu varžovų – apie 240 AG… Nežiūrint nelygios konkurencijos techniniu atžvilgiu, S. Žunda optimistiškai kalbėjo, jog svarbu dalyvauti ir pasitikrinti bei palyginti savo gebėjimus su geriausiais Europos pilotais. „Bent dar 10 – 20 arklių galių pridėjus, jau būtų „kita kalba“ trasoje,“ – juokavo patyręs 11 metų trasose patirtį turintis molėtiškis pilotas. Tik meistriškumo, patirties dėka, o ne technika konkuravęs su varžovais S. Žunda ir šį kartą galutinėje čempionato lentelėje buvo pranašesnis net už 13 varžovų bei užėmė 11 vietą įgyvendindamas tikslą prasibrauti į pusfinalį. Kelias į šią aukštą poziciją prasidėjo jau šeštadienį, kuomet vyko du chronometruojami važiavimai, po kurių molėtiškis buvo tik 19 – oje pozicijoje. Ne itin sėkmingai susiklostė ir pirma kvalifikacija, o antroji kvalifikacija, vykusi sekmadienio rytą, dar buvo paženklinta ir varžovų kontaktais bei bagio pusašio bei blokiruotės remontu prieš varžybų atidarymą, kuriame nors ir negausiai, tačiau plevėsavo Lietuvos bei molėtiškoji Skorpiono automobilių sporto klubo vėliavos. Visus sportininkus sveikino Lietuvos automobilių sporto klubo federacijos (LASF) prezidentas R. Austinskas, Kūno kultūros ir sporto departamento (KKSD) gen. direktorius E. Urbanavičius, trasos šeimininkas K. Gudžiūnas ir kt. svečiai. Po iškilmingo atidarymo prasidėjo trečia kvalifikacija, kurioje S. Žunda, visiškai pašalinti gedimų nepavykus, kovą tęsė „sukantis trims bagio ratams“, o prieš pusfinalį nusprendė atsisakyti ratų blokiruotės. Prieš III kvalifikaciją ilgosios pertraukos metu autoparke lankėsi bei su Lietuvos sportininkais bendravo LASF prezidentas R. Austinskas bei KKSD gen. direktorius E. Urbanavičius. Svečiai pabuvojo ir molėtiškių stovykloje bei bendravo su Molėtų krašto sportininku.

Ir su techninėmis problemomis S. Žunda pateko į pusfinalį, kuriame pirmame pogrupyje tarp dešimties varžovų finišavo šeštas, kai tuo tarpu į finalą pateko pirmi penki finišavę autosportininkai… Bagi 1600 aukščiausią ketvirtą vietą iškovojo tauragiškis T. Urba, o Molėtų komandos narys T. Zavarskis, patekęs į pusfinalį, jame negalėjo startuoti dėl variklio gedimo.

„Vilnies“ informacija, žurnalistė L.Gaižutienė

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s